zondag 3 januari 2021

Goin' down, Goin' down...

Goin’ down, Goin’ down…

dit is mijn laatste foto
1280 x 960 pixels groot voor
ik neerstortte in haar herfsttuin

zij bewaarde mij, hing mij op
aan een touwtje in de werkplaats
van haar man en dacht er niet meer aan

tot er een individu belangstelling toonde
hij nam mij mee naar zijn zolderkamer
prutste mijn 2 GB foto kaartje in een

Micro SD adapter van Kingston
duwde mij daarna in de geheugensleuf
van een HP Vivera printer

toen verscheen een symbool met
No Name op het beeldscherm
daar zat ik met de laatste foto:

Goin’ down, Goin’ down…
men ziet gekruiste boomtakken, een grasveld,
gevallen bladeren en nog net een autowiel

dit is het raadsel van een Falcon Dragon Smart drone
Gear 2 Play
voor kinderen van 14 jaar en ouder
Goin’ down, Goin’ down…

Geen opmerkingen: